Garantia produselor

Garantia produselor achizitionate de pe site-ul Office Human este serviciul in conformitate cu drepturile consumatorului din legea 449/2003, modificata prin Ordonanta nr.9/2016, O.G. 21/1992, si O.G 140/2021 din Romania, prin care produsele, in situatia in care se defecteaza, vor fi ridicate de la adresa ta prin curier, aduse la starea de conformitate, iar apoi livrate prin curier inapoi la tine.

Toate produsele sunt vandute sub garantia oferita de producator si au cel putin doi ani de zile garantie pentru defecte de fabricatie de la data intrarii in posesia produsului.

Pentru a initia procedura de retur, urmeaza cei 3 pasi simpli detaliati mai jos.

Pasul 1: Conditii Garantie

Pentru ca produsele achizitionate de pe OfficeHuman.ro sa beneficieze de garantie, acestea trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

1. Produsul nu a suferit socuri mecanice sau de orice alt fel care sa fi cauzat daune externe si/sau interne produsului sau componentelor ori accesoriilor.

2. Nu s-a intervenit asupra produsului, din punct de vedere fizic sau software ori prin modificarea parametrilor de functionare.

3. Produsul se afla in perioada de garantie de 2 ani.

4. Detii factura de achizitie.

5. Detii toate accesoriile originale care au fost livrate impreuna cu produsul.

6. Detii ambalajul ori cutia originala in care a fost livrat produsul sau poti ambala produsul intr-un mod similar pentru a preintampina eventualele deteriorari la manipulare si livrare.

7. Seria si etichetele de identificare unice ale produsului nu au fost indepartate.

8. Produsul a fost utilizat, intretinut si depozitat conform recomandarilor producatorului.


Pasul 2: Initializeaza procedura de garantie prin contactarea noastra astfel:

- prin posta la adresa de corespondenta: Paleu, nr. 1111, cod 417166, Bihor
- prin e-mail: home@officehuman.ro
- prin formularul de contact, clic aici.
- prin chat-ul aflat pe pagina https://www.officehuman.ro
- prin canalele social media Facebook si Instagram
- prin telefon la numarul: 0750480899

Recomandam utilizarea procesului integrat de declansare a garantiei, care poate fi accesat pe aceasta pagina: https://shopify.com/56947310775/account

Este nevoie de o declaratie neechivoca din partea dumneavoastra, daca utilizati orice alt mijloc de initiere a procedurii de garantie, in afara procesului integrat, de pe pagina: https://shopify.com/56947310775/account

Pasul 3: Pregatirea coletului pentru expediere

Toate articolele expediate pentru garantie trebuie sa fie curate si uscate.

Ambaleaza produsul in cutia originala sau, daca aceasta nu mai este la indemana, alta cutie similara, asigurandu-te de faptul ca preintampini orice deteriorare aparuta ca urmare a transportului si manipularii.

Adauga in colet factura si certificatul de garantie primit odata cu comanda. Daca certificatul de garantie nu mai este in posesia ta, iti vom elibera unul nou, care va intra in posesia ta la returnarea produsului reparat/inlocuit.

Sigileaza coletul in aceasi masura in care a fost sigilat cand l-ai primit, de exemplu cu banda adeziva (te rugam sa nu lipesti banda adeziva pe produs).

Lipeste pe exteriorul coletului nota de transport/AWB care iti va fi transmis de firma de curierat.

Cheltuielile de expediere catre Office Human vor fi suportate de catre Office Human.

Termenul de reparatie este de 15 zile calendaristice.

Reparatia / Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • Repararea produsului
  • Inlocuirea partiala sau integrala a produsului
  • Inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare sau egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model.
  • Returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile - in maxim 15 zile calendaristice.

Exista posibilitatea sa fii contactat pentru a-ti solicita informatii suplimentare despre defectul reclamat, pentru a te notifica despre rezultatul constatarilor sau pentru orice altceva consideram ca este necesar in procesul de reparare si aducere la conformitate.

In situatia in care la verificarea produsului se constata ca produsul functioneaza in parametri normali, cumparatorul este responsabil pentru costurile de returnare ale produsului.