Intrebari si Raspunsuri
Care e statusul comenzii mele?
Odată ce comanda dvs. este expediată, vă vom trimite un alt e-mail pentru a vă confirma expedierea, precum și linkul pentru urmărirea comenzii dvs. (când metoda de livrare o permite).
În plus, puteți urmări starea comenzii dvs. din secțiunea „Istoricul comenzilor” din contul dvs. de pe site.
Imi pot modifica comanda?
Odată ce comanda dvs. are statusul , „expediata” sau „livrata”, atunci nu putem opera modificări la comanda dvs.
Pentru a aduce modificări comenzii dvs. înainte de expediere, vă rugăm să ne contactați.
Unde livrati comenzile?
Pentru livrare in alte tari din Europa, va rugam sa folositi site-ul: OfficeHuman.com.
Pentru livrari in afara Europei, va rugam sa ne contactati direct pe pagina de contact.
Cat timp dureaza procesarea comenzilor?
Cum pot plati comanda?
Comenzile mai pot fi platite in sistem ramburs, direct la curier.
Unde e coletul meu?
În plus, puteți urmări starea comenzii dvs. din secțiunea „Istoric comenzi" de pe pagina contului de pe site.
Nu am fost acasa sa primesc coletul. Ce pot face?
Se poate returna un produs?
Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultați pagina Transport si retururi.
Pot schimba un produs?
Pentru mai multe detalii, consultați pagina Transport si retururi.
Returul unui produs este gratuit?
Pentru mai multe detalii, consultați pagina Transport si retururi.
Cat dureaza procesarea unui retur?
Produsele beneficiaza de garantie?
Garanția nu acoperă uzura normală, zgârieturile sau obiectele pierdute / furate. Produsele trebuie utilizate și întreținute corespunzător. Orice abuz sau utilizare necorespunzătoare va anula garanția.
Mai multe informații legate de garanție se găsesc pe pagina de garanție.