Pre-loader

Intrebari si Raspunsuri

Care e statusul comenzii mele?

După ce ați plasat comanda, vă vom trimite un e-mail de confirmare pentru a urmări starea comenzii dvs.

Odată ce comanda dvs. este expediată, vă vom trimite un alt e-mail pentru a vă confirma expedierea, precum și linkul pentru urmărirea comenzii dvs. (când metoda de livrare o permite).

În plus, puteți urmări starea comenzii dvs. din secțiunea „Istoricul comenzilor” din contul dvs. de pe site.

Imi pot modifica comanda?

Putem modifica doar comenzile care nu au fost încă procesate pentru expediere.

Odată ce comanda dvs. are statusul , „expediata” sau „livrata”, atunci nu putem opera modificări la comanda dvs.

Pentru a aduce modificări comenzii dvs. înainte de expediere, vă rugăm să ne contactați.

Unde livrati comenzile?

Comenzile plasate pe site-ul officehuman.ro sunt expediate doar in Romania, prin Cargus, Fan Courier sau in locker Sameday Easybox.

Pentru livrare in alte tari din Europa, va rugam sa folositi site-ul: OfficeHuman.com.

Pentru livrari in afara Europei, va rugam sa ne contactati direct pe pagina de contact.

Cat timp dureaza procesarea comenzilor?

Daca comanda este plasata inainte de ora 14, de luni pana vineri, comanda este expediata in aceeasi zi. In caz contrar, comanda este exepdiata in urmatoarea zi lucratoare.

Cum pot plati comanda?

Comanda poate fi platita direct pe site cu card de credit/debit, platile fiind procesate de Stripe sau EuPlatesc.ro.

Comenzile mai pot fi platite in sistem ramburs, direct la curier.

Unde e coletul meu?

Odată ce comanda dvs. este expediată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă confirma expedierea, precum și un link pentru a urmări coletul dvs. (atunci când metoda de livrare o permite).

În plus, puteți urmări starea comenzii dvs. din secțiunea „Istoric comenzi" de pe pagina contului de pe site.

Nu am fost acasa sa primesc coletul. Ce pot face?

Dacă nu sunteți acasă, o nouă livrare va fi efectuată a doua zi sau curierul va va contacta pentru a programa o nouă dată de livrare, în funcție de opțiunile disponibile.

Se poate returna un produs?

Da, un produs poate fi returnat fara motiv in 14 zile de la livrarea acestuia.

Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultați pagina Transport si retururi.

Pot schimba un produs?

Conditiile de schimb al produsului sunt aceleasi cu conditiile de retur al produsului.

Pentru mai multe detalii, consultați pagina Transport si retururi.

Returul unui produs este gratuit?

Sunteți responsabil de returul produsului înapoi la depozitul nostru, inclusiv plata taxei de expediere pentru returnarea produsului.

Pentru mai multe detalii, consultați pagina Transport si retururi.

Cat dureaza procesarea unui retur?

După ce returul dvs. a fost primit de către depozit și respectă politica noastră de retur, vă vom rambursa contravaloarea produsului în termen de 2-7 zile lucrătoare. Rețineți că plățile pot dura până la 7 zile lucrătoare pentru a fi procesate, în funcție de banca dvs. sau de furnizorul de plăți.

Produsele beneficiaza de garantie?

Garantăm ca oricare dintre produsele vândute prin intermediul magazinului nostru online să fie fără defecte.

Garanția nu acoperă uzura normală, zgârieturile sau obiectele pierdute / furate. Produsele trebuie utilizate și întreținute corespunzător. Orice abuz sau utilizare necorespunzătoare va anula garanția.

Mai multe informații legate de garanție se găsesc pe pagina de garanție.
Pre-loader