Pre-loader

Transport si Retur

TRANSPORT

Comenzile sunt expediate din Bihor, România, de luni până vineri și sunt procesate și expediate în 1 zi lucrătoare, prin serviciile de curierat Cargus, Sameday sau Fan Courier, cu prețuri începând de la 13.99 lei. Transport gratuit la comenzile peste 199 lei.

Oferim și opțiunea de livrare in locker Easybox, prin Sameday, cu prețuri începând de la 11.99 lei.

Veți primi un e-mail de la noi care vă confirmă momentul în care comanda dvs. a fost expediată.

Opțiunile și costurile de expediere sunt calculate și afișate automat pe pagina de finalizare a comenzii, după ce ați specificat adresa de livrare. Dacă nu specificați o altă adresă de expediere, comanda dvs. va fi expediată la adresa dvs. de facturare. Prețurile de expediere se bazează pe greutate și dimensiune.

Diferite produse sunt disponibile în diferite depozite. De obicei, dacă comanda include mai mult de un produs, produsele sunt expediate într-un singur pachet, dar s-ar putea întâmpla ca diferite produse să fie disponibile în diferite depozite, astfel încât acestea să fie expediate separat. Nu se va suporta nicio taxă de expediere suplimentară.

Când comanda este expediată, veți primi un e-mail cu un număr de urmărire, dacă este disponibil. Vă rugăm să rețineți că poate dura până la 48 de ore înainte ca serviciul poștal local să poată afișa detalii despre expediere.

Comenzile vor ajunge la destinație în 1-2 zile lucrătoare de la expediere. Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că suntem dependenți de companiile de curierat, deci nu putem garanta 100% datele de expediere și termenele de livrare.

RETURURI

In conformitate cu OUG 34/2014, consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, si anume taxa de transport. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului (consumatorului), folosind un serviciu de livrare la domiciliu, door-to-door.

Termenul legal de 14 zile incepe din ziua:
- la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
- la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs dintr-o comanda cu mai multe produse.

Dreptul la retur in 14 zile este oferit in sensul indicat de lege, adica pentru a oferi consumatorului dreptul de a testa si verifica un produs in aceasi masura in care i-ar fi posibil acestuia daca ar cumpara dintr-un magazin fizic.

Actiunea de retur trebuie initiata nu mai tarziu de a 14-a zi de la data la care ai intrat in posesia produsului. Termenul poate fi respectat doar cu conditia sa receptionam de la tine produsul returnat inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Iti stam la dispozitie pentru nelamuriri si initierea returului:
- prin posta la adresa de corespondenta: Paleu, nr. 1111, cod 417166, Bihor
- prin e-mail: hello@officehuman.com
- prin formularul de contact, clic aici.
- prin chat-ul aflat pe pagina https://www.officehuman.ro
- prin canalele social media Facebook si Instagram
- prin telefon la numarul: 0750480899

Recomandam utilizarea procesului integrat de retur, care poate fi accesat pe aceasta pagina: https://shopify.com/56947310775/account

Este nevoie de o declaratie neechivoca din partea dumneavoastra, daca utilizati orice alt mijloc de initiere a procedurii de retur, in afara procesului integrat de retur, de pe pagina: https://shopify.com/56947310775/account

Dreptul de retur in 14 zile este destinat Persoanelor Fizice. Persoanele Juridice beneficiaza de retur in conditiile legi.

Conditii pentru a putea declansa procedura de Retur
Te rugam sa te asiguri ca produsul pe care doresti sa il returnezi indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:

1. Produsul nu este defect. Daca produsul este defect te rugam sa urmezi pasii descrisi la Garantia Produselor.
2. Intrucat consumatorul are dreptul de a evalua si inspecta un produs in aceeasi masura in care i se permite sa faca acest lucru si intr-un magazin fizic, acest aspect se limiteaza la o evaluare optica si verificare sau testare a produsului « in casa » si nu la utilizarea efectiva a produsului in conditii reale, astfel incat dupa testare produsul sa nu prezinte urme de utilizare.
3. Nu pot fi returnate produsele cu urme de utilizare, altele decat care rezulta si la testarea lor intr-un magazin fizic.
4. Produsul este insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv embleme si etichete lipite pe produs sau pe accesorii.
5. Produsele insotite de cadouri sau care au facut parte din pachete comerciale (Ex: 1 + 1 Cadou / Produs + Cadou) vor fi returnate impreuna.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita contravaloarea readucerii acestuia in stadiul initial. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului. Contravaloarea readucerii produsului la starea initiala este intre 1-50% din pretul produsului, platit la momentul efectuarii comenzii.

Pe cat posibil, va rugam sa returnati si ambalajul produsului, pentru a-l putea readuce (in cazul in care este nevoie) la starea initiala. La retur, va rugam sa nu folositi banda adeziva direct pe ambalaj/produs, ci sa utilizati o cutie/punga pentru a proteja produsul pe timpul transportului.

In termen de 14 zile de la declansarea procedurii de retur, produsele trebuie sa ajunga in posesia noastra pentru a finaliza procesul de returnare.

Returnarea efectiva a produselor
Dupa aprobarea cererii de retur, iti vom trimite adresa de livrare unde produsul va trebui sa fie expediat.

Ca si metoda de expediere, va recomandam serviciul woot.ro, unde puteti selecta curierul dorit, si sa achitati taxa de transport.

Dupa receptionarea si evaluarea produsului returnat iti vom trasmite prin email data de livrare pentru produsul dorit la schimb sau de returnare a contravalorii (dupa caz).

Costul aferent taxei de transport al returului cade in sarcina clientului. Pentru retururile efectuate in cursul celor 14 zile, clientul primeste banii aferenti intregii comenzi (cost produse + taxa de transport pentru expedierea initiala a comenzii) in interval de 2-7 zile lucratoare de la receptionarea coletului in depozitul SC OFFICE HUMAN SRL.

Office Human folosește cookie-uri pentru a oferi funcționalitatea necesară site-ului și pentru a vă îmbunătăți experiența. Sunteți de acord cu aplicarea cookie-urilor noastre dacă continuați să utilizați site-ul nostru.

Pre-loader